Dålig uppdatering

Vårat satan internet alltså!
Sjukt irriterande.. Speciellt när det t.o.m fungerar bättre på mobilen.

Just nu sitter jag med hårfärg med håret och väntar på att det ska gå en halvtimme..
Känns ju bra att jag typ inte kan få bort färger från ansiktet, provat med vatten, sminkborttagning och även nagellacksbortagning!

Hur som helst, hade stalltjänst idag efter att ha inte sovit något under natten, trots att jag gick och la mig..
Vi gjorde bort stallet väldigt snabbt iaf, men blev ingen ridning då, utan tänkte dra ut till ridskolan senare, så vi åkte hem och åt och jag sov lite.

Men det blev ingen transport till ridskolan, dels var vädret inte det optimala och dessutom så hade jag ingen som kunde hjälpa mig att lasta.
Även fast Bosse är lättlastad, men tycker ändå inte det är något att hålla på med när man kan få hjälp.

Åkte ut till Cape iaf och var faktiskt glad att jag inte drog iväg honom då han var gallig och svullen i båda bakbenen. Vet faktiskt inte vad han har gjort.. Gick en promenad med honom och hoppas på att det är bättre imorgon.
Både benen och vädret faktiskt.

Kan inte ens bjuda på en bild p.g.a internet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0