Då vare snart helg

Ett sista blogginlägg innan jag slutar måste jag ju nästan spotta ur mig.

Mycket utrustning idag, men hade en sådan dag då jag faktiskt kunde tänka mig att kika runt lite.
Det kanske blir så när man precis har fått lön? För då vet man att man kan köpa...
Ångrar lite att jag köpte ridbyxorna nu när jag såg att Royal hade börjat sälja Schockemöhle.
Köpte ju ett grått schabrak i globen, men har aldrig använt det, för inser nu att jag köpte fel storlek, eller jag antar det.
Trodde jag köpte ett allround som jag skulle brodera på (lika bra att ha allround på Bosse, hopp ser så små ut haha)
men när jag jämnförde det med dressyrschabraket jag hade hemma så såg det lika stort ut. Så det är ju.. lite surt.

Måste ta och kolla igenom alla jäkla schabrak.. några måste säljas och vissa kan ju lika gärna.. skänkas bort.



När jag slutar ska jag skynda mig på stan och sedan ska jag ut till hästen en snabbis, är glad att jag inte hade skrivit upp ridning på schemat då det har töat som tusan idag och det bara är blankis överallt.
Hoppas jag håller mig på benen idag, vill inte att knäet ska hoppa igen...
Sedan ikväll blir det att fira världens coolaste Martin som har fyllt 20år!

Vi hörs imorgon!
Kommer ett till inlägg senare ikväll, runt 19 tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0