Blir så trött på det

Blir otroligt trött ibland på allt som sker runt omkring.
T.ex som med min syster, alla tror att det alltid bara är hon som springer runt och hjälper mig, men det ska ni ha klart för er att så är det verkligen inte.
För det första så ERBJUDER hon sig att hjälpa till, och för det andra så hjälper jag till exakt lika mycket tillbaka.

Sedan att jag har en personlighet som gör att jag säger ifrån när jag inte är nöjd, så betyder det inte att jag inte är tacksam. Dock blir jag less på att höra att jag "behandlar min syster illa", då ni verkligen inte vet någonting om vad som sker bakom stängda dörrar, varken positivt eller negativt.

Jag och min syster är ett team, sen att vi bråkar, gnällar, tjaffsar diskuterar - det har vi gjort hela vårat liv, och kommer nog aldrig sluta göra heller.

Kommentarer
Postat av: Anna T

sv: Jaaa lätt :D! Kommer bli episkt höhö!

2011-01-13 @ 17:35:11
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Jadu... vet hur relationen mellan syster och syster är ;) haha. Fattar inte hur folk kan få för sig saker/missuppfatta så grovt ibland?

2011-01-13 @ 18:25:01
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Till det priset får man nästan räkna med att det trillar lite stenar :P Fick dock tipset att man kan pensla på genomskinligt nagellack så sitter de som berget!

2011-01-13 @ 20:18:47
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0