Whant to here my day?

Sååå, en kortis om min dag då eftersom jag är sjukt trött...

For ut till stallet efter jobbet, som förövrigt var jättejobbigt idag. Jag och Maria fick flytta allt som har arkiveras, och har totalt tillsammans flyttat 1ton idag! Det är stört!
Vi fick iaf sluta en timme tidigare, så vi åkte hem, bytte om, köpte max (bra att vara onyttig när man har varit nyttig hela dagen) och åkte sedan till Cape.

Väl där red vi ut, jag på Bosse och hon på Britta. Vi red mot Dekarsön, och det var rätt bra underlag faktiskt.
Kunde skritta trava och galoppera. Bosse skötte sig bra, förutom när vi mötte en gubbe med en bulldog. Skulle precis säga vilken fin hund han hade, men då fick Bosse för sig något och började stegra och skulle vända hem.. Knäpp häst det där....
Han var dock MYCKET bättre än förra veckan hehe ;)

När vi kom tillbaka så red jag Hälge på planen och han var mycket fin :)
Försökte få in bakbenen under honom, eftersom det är hans svaghet, men det är svårt... Dock är det en underbar häst att sitta och finlira på!

Imorgon tänkte jag bjuda på lite av Bosses historia innan han kom till Ö-vik!


Knäpp katten får stå för bilden ♥


Kommentarer
Postat av: Brusella

Tävling! - Vinn ett HORSEWEAR underblanket !

http://brusella.blogg.se/2011/january/vinn-ett-horsewear-underblanket.html#comment

2011-02-09 @ 10:19:44
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0