Välkommen till våran hörna

Vet ju inte alls om det är relevant för er, men tänkte iaf bjuda på bilder från hur det ser ut i min och Bosses hörna på Cape, lite bilder på schabrak o.s.v
Sedan har jag fotat lite bilder på tävlingsset, men dom blir i ett separat inlägg


Här är vårat skåp, ordning och reda pengar på freda.
Nämen det kanske inte syns, men det är en jäkla ordning på våra prylar!
Dock mycket utrustning på liten plats.


Här hänger alla schabrak fint upphängda.
Rekomenderar dock inte att ha det såhär då jag har fått bråka med den
där satans hängar 100gg för att den inte håller för så många schabrak...
Har ni tvinnat ihop vissa ringar med ståltråd o.s.v haha


Här är dom dressyrschabraken som bor i stallet. Dock lite smutsiga..


Och här är hoppschabraken. Gud vad det märks att jag gillar färg...


Update: Kommer föresten på nu att det vita Jacson är ett dressyr, hoppschabraket såg jag låg hemma i källaren nu haha!
Blir till att köpa fler hopp/allround schabrak :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0