Vad dagen har att erbjuda

Snart slutar jag jobbet, går en timme tidigare idag, ska ut på Cape och hjälpa till att göra i ordning hästarna inför clinicen, sedan ska jag följa med på den, och efter det ska jag ta hand om världens finaste Bosse eftersom Maria är sjuk..
Ja jag säger ju det, här gav jag henne två dagar att ha han, då är hon sjuk...

På tal om halstäcket, fick en kommentar om att en läsare hade sytt fast halsen i täcket.
Men vet ni vad - jag la ut en annons på hastnet typ vid 10.00 idag, och bara efter nån timme hade jag fått ett svar, och jag har fått sms senare nu idag också, så nu ska jag köpa ett halstäcke som passar det brun/beige-rutiga täcket jag har!

Snacka om att det gick fort!


Ett av tricken Bosse kan. Totalt kan han nog tre, eller kanske fyra, vill ni höra dom?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill läsa och se dom! :)

2011-02-15 @ 16:11:24
URL: http://horseinspiration.blogg.se/
Postat av: hennyy

JA :D

2011-02-15 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0