Trodde inte det om mig

I början av februari så läste jag en "massa" bloggar om att februari är det tyngsta månaden som hästägare eftersom man verkligen vill att det ska bli sommar.

Jag suckade och tänkte - det är då verkligen inte mig, jag bryr mig inte vilken månad om är, jag är nog inspirerad ändå.

Nu när det har gått ett par veckor, så börjar jag dock verkligen känna av det, ingen motivation what so ever.
Mörkt varje dag när man kommer till stallet, förutom 2dagar i veckan, på helgerna - vilket är den enda tiden på veckan jag har någon tid att åka till ridskolan och träna.
Det är kallt och tråkigt, går nästan inte att rida ut någonstans eftersom snön inte är det optimala att rida på, då den är för hård, eller för mjuk.

Nä usch för februari - jag vill ha min motivation tillbaka!


Foto: Britta Söderberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0