Tragligt uppdaterande

Visst är det roligt att när det är helg så blir det sämre uppdatering?

Idag har jag varit extremt seg, det blev nämligen utgång igår, så man har mått som man förtjänar.
Stallet har jag dock hunnit med, och jag är så sjukt stolt över mig som faktiskt orkade rida idag trots att det kändes så motigt, men Lollo var riktigt peppande så vi galopperade runt lite på planen och Bosse verkade vara hur nöjd som helst med det!

Imorgon har jag stalltjänst, så ska se till att sova tidigt ikväll, vilket inte kommer vara svårt då jag är sjukt trött.

Men vet ni vad, igår fotade jag en massa bilder, så nu ska jag förbereda nästa inlägg, hoppas ni är lite nyfikna iaf!



Extremt suddig bild på en extremt hungrig häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0