Snabba ryck

Ett snabbt inlägg då innan jag ska käka frukost och åka till Cape, har insläppet idag, och det var tänkt att vi skulle åka till ridskolan och vara med på löshoppningen, men får se hur mycket det är plogat nu när jag kör ut, körde typ fast på gården igår så det har ju kommit jäkla mycket snö!

Igår red jag ut med Maria, han var suuuuperfin på vägen bort, men blev sen lite galen när vi vände hemmåt och lät dom springa på lite i en uppförsbacke.
Fick iaf se att trots att han låter som f a n, så kan han fortfarande andas, det handlar bara om hur mycket han hetsar upp sig.
Igår lät han som tusan, men sprang och var het som bara den!

Om det inte blir ridskolan idag, så ska jag nog rida ut igen istället, så skönt när det är ljus ut!

Vi hörs!


emo horse ;)


Kommentarer
Postat av: Lixy

bra blogg!

2011-02-14 @ 09:52:01
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Annie

Malin... så säger man väl ändå inte? :(

Emohorse, det är väl inte så snällt alltså? :(

2011-02-14 @ 17:04:20
URL: http://jacobssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0