Sidensjö

Okey - here we go! Ni kan ju tänka lite på att detta är alltså för 8-9år sedan!


Huset sett uppifrån vägen


"Baksidan" av huset


Andra sidan av huset


Där kom man in - världens minsta hall!


Sedan kom man ut i en lite större hall (Sett ifrån trappan upp)


Om man fick in i köket såg det ut såhär.


Och vände du på dig såg det ut såhär.


Mamma och pappas sovrum
(Om ni undrar varför det är stökigt runtomkring vissa
bilder så hade morfar dött och vi fick ta hand om alla möbler)


Såhär såg det ut i vardagsrummet


Och såhär såg det ut när man gick in dit


Såhär såg badrummet i källaren ut


Och såhär om man fick längre in


Det här var Marcus rum i källaren
(Som tidigare var en gillestuga med bar o.s.v)


Och gick man på övervåningen hittade man mitt rum
(Finns inga bilder på Marias)


Och här var var resten av mitt rum!
Ser ni vad få rosettar jag hade? Tjuriga ponnier haha


Och det här var utsikten från ballkongen


Och vårat lövly garage... + bil



Bilder på stallet o.s.v kommer sen!

 


Kommentarer
Postat av: mia

Hej! jag undrar hur man gör en design å lägger upp. Har tänkt att börja blogga och undrar då också om det är en lätt sida det här.?



kram Mia

2011-02-11 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0