Same same

Återkommer idag lite bättre till mods.
Blir troligtvis inte som jag vill, men fick reda på något idag som fick mig lite gladare iaf.

Man blir rätt less när det blir bakslag hela tiden, jag är inte en sån person som gillar att planera, och när jag väl gör det, så blir det ändå bara skit av planen, så det är nog därför jag brukar låta bli.

Om ni har något särskilt ni vill läsa om idag så kan ni ju skriva en liten kommentar, annars kör vi på som vanligt.

Skrattar faktiskt lite åt mig själv, att jag sa att jag hade hur mycket tid på att blogga igår, men sedan när jag fick nästa dåliga nyhet gick jag bara och la mig och somnade vid 8, var vaken mellan halv ett till två och sedan somnade jag igen.
Den tiden jag var vaken så rensade jag datorn på spel och skit, för hårddisken hade börjat bli full. Jag fattar inte ens hur jag lyckas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0