Mitt I-landsproblem

Sitter här och funderar på vad jag önskar mig.
Kommer ni ihåg att jag skrev en önskelista redan i slutet på januari tror jag det var?
Nu har jag ångrat mig helt, eller okej - inte allt, men ganska mycket!

Har fått lite panik när jag upptäckte att jag hade så lite hoppschabrak så har suttit och försökt hitta några fina, tyvärr hittar jag bara blåa, och blått får det bannemig vara nog med!

Har inte ni något fint begagnat schabrak som inte är marinblått?
Grönt, rött, klarblått, svart, vinrött - alla färger funkar!


Något jag inte fattar vad jag håller på med är att jag har 5st tävlingset, eller okej, 4set med huva, ett som bara är schabrak, men det betyder att jag har 5st hoppschabrak som bara ligger och som jag vägrar använda på annat än tävling... Måste verkligen ta och kolla igenom allt, synd att det är så satans kallt när man ska gå ut i garaget och leta reda på alla hästprylar för att sedan dra ner dom i källaren.

Dagen I-landsproblem? JA!



Den här designen hade jag dessutom gjort till Tess Klintestam, men hon verkar inte vilja byta från sin gamla som jag gjort, så jag slänger upp den här iaf så ni får se den ;)

Kommentarer
Postat av: tess

haha vad hemskt de lät :D

jag vill byta, men lyckas inte få in den, antingen blir den förstor eller för liten :/ men sen älskar ja ju min nyvarande (a) hihi gillar både färgen och bilderna! haha men om du vill, så får du hjälpa mig att få in den nya :) och så fort jag har lite nya snygga bilder ska du få göra en ny! :D (självklart mot betalning om du vill de!!!) KRAM!

2011-02-22 @ 18:31:56
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: josse

Åh villd u göra ne till mig, finns verkligen ingens om kan och jag vill verkligen ha nått liknaden men ingen kan:( och vill verkligen ha en snygg header och du e grym på det. svara gärna i min blogg:)

2011-02-22 @ 19:22:05
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0