Mina största brister som ryttare

Jag tycker det är viktigt att man som ryttare kan se sina brister och försöka ta tag i att förbättra dom.
Nu har jag här under bara en bild från 2008, och 2010 blev det nästan inga bilder eftersom han var skadad.
Den här bilden är alltså ungefär ifrån samma veva som vi köpte honom, tror det är i februari faktiskt, och det är självklart Pernilla som har fotat!

Känner verkligen att jag är i behov av lite nya ridbilder... Pennaaaan... Brittaaa...?





Brister:
- Ingen lodrät sits
- Inte rak i ryggen
- Dåligt nedtrampad häl
- Låg hand och ojämna händer
- Har en flaxande höger armbåge (syns inte)

Det värsta är väl egentligen att det mesta sitter kvar haha,
Har dock höjt händerna, men dom är fortfarande lite för vida, och
har börjar låsa mig i högerhanden.
Min pingvinarm, som jag kallar det, sitter dessutom också fortfarande kvar.

Men jag jobbar på allt :)

Den häst jag faktiskt får bäst sits på är Erik!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda & Evelina

Hej!

Hur mår du?

Jag skulle bara vilja tipsa dig med häst, anmäl dig till våran HOT OR NOT ! Skicka din bild till [email protected] . Läs mer på: http://rilfarna.blogg.se/2011/january/hot-or-not.html#trackback

2011-02-02 @ 15:57:09
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Lamia - Hästsport

Sv: Upptäckte dock att ringen till käkremmen verkar sitta på pannbandet!? Vad opraktiskt! haha

2011-02-02 @ 18:08:14
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0