Igår var det fredag

Gud vad jag saknar Sidensjö när jag tittar på bilderna.. Undrar hur det hade varit att haft Bosse där?
Fast iofs, jag hade nog aldrig träffat Bosse om vi inte hade flyttat därifrån, så det är jag ju såklart glad för :)

Fick en fråga om det är någon som bor där nu och - JA, det gör det, kommer inte ihåg vad dom heter dock, men vet att dom har hästar där :)
Har dock för mig att dom bara använder lösdriften, och har rivit innuti stallet för att få plats med större saker, men vad vet jag :)

När vi flyttade dit var stallet ett gammalt förråd för husvagnar, så vem vet vad det är idag!



Hur som helst, igår red jag och Lollo på plan med Stella och Bosse, orkade verkligen inte rida, men tog mig i kragen och gjorde den ändå, och fin var han!
Lite jobbigt underlag då det har blivit som en kant mellan spåret och resten av ridbanan, så han blir lite springig...
Blir nog bra att komma in till ridhuset imorgon och hoppa!

Red med musik i öronen och det var så skönt och avkopplande! Måste nog börja göra det oftare hehe...

Idag var det tänkt att jag och Lollo skulle rida ut, men min kära mor verkar ha glömt bort mig, för just nu är jag hemma och har inte en enda bil att kunna åka iväg till stallet med... Så orerhööööört frustrerande, då jag har pengar till att köpa en bil - men ingen bil...


En fin bild på mig och Sandra från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0