Idag är vi bästa vänner igen!

Åååååh idag var han finare än finaste finast!


Red dressyr idag på planen, och hade inga höga förhoppningar då underlaget inte var det bästa.
Skrittade fram rätt länge och började sedan rida öppna och sluta på volten, tränade lite halter och sedan började jag jogga honom och red serpetingbågar då jag ställde igenom honom i sidan.
Bröt sedan av till skritt igen och red lite skänkelvikning innan jag travade och ökade och minskade volten, gjorde allt för att han skulle ge mer stöd på vänstertygeln, och den funkade!

I galoppen tränade jag på att växla galoppen, både framåt och bakåt och red lite öppna på långsidorna, efter galoppen tog jag ihop handen lite mer och red han i lite högre form och red lite skänkelvikningar på långsidan.
Och han var såååååååå fin!
Jag red dessutom så jäkla bra idag! Får man säga så? Klappa sig själv på axeln lite.

Är sjukt nöjd med passet, och han verkar vara så nöjd nu överhuvudtaget när jag kommer till stallet, är alltid glad när jag kommer och är mycket gosigare!

(Kan inte lägga upp någon bild nu då internet är fucked up)

Kommentarer
Postat av: big L

svaaar: haha det var den första bilden jag hittade, och ser du var grå han var!?



och tack, jag kanske får göra det ;) vore ju asbra nu när vi sålt transporten!

2011-02-03 @ 22:41:16
URL: http://lindbergl.blogg.se/
Postat av: Rebecka borg

Han är bara glad att slippa mig haha :d orkade inte läsa allt eftersom jag har dyng iphone men jag läste slutet hahaha

2011-02-04 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0