Hur kunde jag glömma

Jag inser att jag helt har glömt att skriva om Bosse idag.
Maria har som sagt rest ner till Kolbäck nu, för att imorgon dra med sig flyttlasset uppåt.

Jag själv ska byta om till ridkläder och bege mig ut till Cape, det ska mockas och fodras, men funderar på att dra på honom hacket och rida en stund barbacka på plan, det är ju så mysigt :)

Min outfit lär bli;
Strumpor + Tjocksockar
Långkalsonger + Mjukisbyxor + Täckbyxor
T-shirt + Fleecetröja + Dunjacka
Mössa + Vantar + Halsduk

Ser fram emot kylan ;)

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Helt ärligt Malin... Var är märkeskläderna?!

2011-02-18 @ 21:02:10
URL: http://horseinspiration.blogg.se/
Postat av: Jennie

Såg att du hjälp mina kompisar med headers, är det något du skulle vilja göra till mig? Om jag skickar några bilder och en text? Vore verkligen skit tacksam!

2011-02-18 @ 22:31:00
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0