Hemma!

Nu är jag hemma från stallet!
Åkte ut glad i hågen för att hoppträna, när jag får ett sms av Maggan att hästgruppen ställs in för det är 20minus ute på Cape.

Struntade dock i det och hoppade själv istället! Gav han en lång framtidning och hoppade sedan en övning som stod på medellinjen och bestod av kryss-bom-kryss-bom-kryss-ett galoppsprång-bom-kryss
Så en lagom gymnastik/mjölksyre övning.
Dock var det inte alls några höjder så red den 3x4gg.
Alltså 4gånger i tre intervaller med skrittpauser emellan.
Han kändes riktigt fin, trots att det var samlade galopp innan och efter så skötte han sig som en klocka!

Är verkligen glad att jag red, dock är jag typ dunderförkyld nu, så jag var väl inte sådär jättesmart...


Här får ni ytterligare en gammal bild på Bosse, 2005 eller 2006 tror jag!
Foto: Pernilla Larsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0