Hemma!

Nu är jag tillbaka från stallet också.
Orkade inte rida, haha gick ut och promenerade istället i 30min.
Varför jag inte orkade rida var för att jag inte orkade sadla, och jag orkade inte rida barbacka för jag var rädd att ryggen skulle fara åt helvete om jag hoppade upp på honom, så därför gick/joggade jag lite med honom istället.

Det roliga är att han verkar tycka det är sjukt kul när jag promenerar med honom, han verkar liksom inte veta vart han ska he sig, men samtidigt är han uppmärksam och väldigt lydig.
Åh vad jag älskar min fina häst ♥

Självklart har jag gjort en fin videoblogg till er också :)

Jag klädde Bosse så fult att han skämdes så mycket, att han inte ens ville vara med på bild.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Stackarn ;)

2011-02-28 @ 23:57:16
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0