Hästbloggar del 4



Ny vecka - ny blogg





Sara Carlsson
(klicka på bilden)

Dom flesta läsers nog redan Saras blogg, men för dom som inte gör det så rekomenderar jag den varmt.
Vill ni läsa om utrustning och få inspiration till en helt ny tävlingsoutfit så är det här ni ska vara.

Sara bloggar i samarbete med Cheval Ridsport och har ibland olika rabatter och erbjudande därifrån, det var exempel så jag fick så bra pris på min huva.

Förutom outfits och snygg utrustning får vi även följa med Sara och hennes ponny Soccan (Secret Star) när dom tävlar och tränar i hoppning. Egentligen så säger hennes header väldigt bra vad hon erbjuder i sin blogg.

Det finns faktiskt inte så mycket att klaga på i den här bloggen, jag tycker menyn är lite rörig med alla reklambanners för andra bloggar, men det är ju en smaksak.
Den kanske inte är det mest intressanta bloggen för mig, eftersom hon rider ponny, men Sara verkar som en tjej med båda fötterna på jorden, trevlig, bra uppdatering, skriver korrekt och har en allmänt skön blogg!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Tack så jättemycket :D blir superglad!

2011-02-24 @ 14:17:30
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0