Hästbloggar del 3

Då var det dags för en ny omgång, vi tar en av Ö-vik bloggarna idag!





Pernilla Larsson
(Klicka på bilden)

Först ut bland Ö-viks hästbloggare måste vi (såklart) ha Pennan, Perny, Pernillis och ja alla namn hon är kända under.
Pernillas blogg är inte gammal, inte ens ett år än, men det är en blogg jag har följt från start.

I Pennan blogg kan man läsa väldigt mycket om vardagen som innehåller allt från pyssel i stallet, till ridlektioner med hennes egna barngrupp och hennes egna träningar i tävlingsgruppen.
Hon äger ingen egen häst, men har ändå fullt upp med ridskolans hästar Lucifer och Donna.

Som vi flesta vet så är Pernilla fotograf, något som verkligen inte märks på bloggen om jag säger så...
Tar man fram första sidan på bloggen så har vi 8 bildlösa inlägg i rad - inte okej Pennan!

För att bloggen skulle bli bättre skulle jag vilja se mer bilder, sedan tycker jag såklart att varje utrustningsinlägg är väldigt roligt!
Kanske vore kul om du skapade en kategori där du visade upp redigeringtricks? Din bästa utrustning?
Hur du vill att din tävlingstrustning ska se ut för 2011?
Lägg ut gamla pinsamma filmer? Hehe ;)

Jag gillar dock att bloggen har många kategorier så det är lätta att hitta och jag gillar inläggen med hästar och människor som förebilder.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0