Härligt

Nyss ätit middag och ska precis dra mig mot stallet. Funderar på att ta med kameran, men har absolut ingenting att fota.. (Förutom min häst) och det går inte att ta direkt fina bilder med en kompaktkamera inne i stallet. Eller utomhus för den delen.

Jag tänkte iaf skritta ut en ordentlig sväng som sagt, så jag kanske ska bjuda på en cepe videoblogg, jag vet ju att ni gillar dom ;)


Blir så GLAD när jag ser det här, och ännu gladare blir jag av att folk höll med om åsiktsinlägget :D


Kommentarer
Postat av: Carolina- Hästbloggaren

På min film heter den "Hatchi-a dogs story haha. Vad tyckte du om den? :)

2011-02-28 @ 19:05:33
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0