Halstäcke?

Åååh varför köpte jag inte ett halstäcke när jag tänkte göra det.
Idag har såklart Akiro förstört Bosses enda halstäcke.... Det som tillhör agria täcket, som dessutom är fastsatt med en dragkedja, så om jag ska laga det, måste jag ha med mig både täcket och halsen...
Såklart händer det här också när det ska bli en svinkall vecka, vilken lycka!

Ingen som har ett halstäcke till salu?
Ett som man fäster med tre "spännen".

Dumma Akiro :(


Så här vill jag att det ska se ut... det gör det inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett sådant täcke har jag med, dragkedjan har gått sönder på det, men jag sydde fast halsdelen för hand, sydde runt dragkedjan liksom, det har fungerat kanonbra!

2011-02-15 @ 14:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0