Grattis på födelsedagen!








(Klicka på bilderna för att se dom större)

God morgon allesammans!

Tänkte bara börja med att säga grattis till mig och den här bloggen som idag firar 2år tillsammans!
Under 2år har jag inte ens skrivit 1000inlägg, och inte blivit kändis heller, men en massa roligt har vi haft tillsammans och jag är riktigt glad över att jag har den här bloggen då jag kan gå tillbaka och läsa om allt!

Nu sitter jag nog själv och äter frukost eller något liknande, detta är nämligen tidsinställt, men hur som helst - vi hörs senare efter tävlingen!

Kommentarer
Postat av: S

Men ojojoj! Grattis!! Fira med kakor?? Eller typ. . tårta?? Eller typ.. CUPCAKES?

2011-02-27 @ 23:59:14
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0