Gårdagens clinic

Igår var det clinic på ridskolan. Maggan och Jennie red Tickan och Hälge och skulle visa hur man rider omhoppning och visa lite högre höjder.

Jag och Lollo fick vara hästskötare vilket var sjukt kul! Och det är alltid kul när man ser vilka fina hästar vi har på Cape! Tickan hoppar så himla fint med hela sin kropp och Hälge har ett hjärta och mod så det räcker och blir över och hoppar över hinder på 155cm!

Skönaste stilen är ju ändå Jennie som på hemvägen säger: Gud vad kul det är att åka från en träning med Hälge och vara nöjd!

Annars då?
Jo jag red ingenting igår heller, utan Bosse och Bruna fick busa på plan, för det var så himla kallt och sent.
Bosse drog en riktig repa utanför spåret i djupsnön för att försöka passera Bruna på ytterspår, han är lite knas haha :)

Blir nog inte världens bästa uppdatering idag dock, men ska se vad jag kan klämma ur mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0