En lång lördag

Gaaah vad jag fryseeeer, hoppas verkligen på att jag inte har feber!
Jag vet att det är mycket klagande nu för tiden, men så får det vara när man är sjuk ;)

Hur som helst är jag ensam hemma för tillfället, vilket är vääääldigt skönt!
Ska försöka tvätta schabraket som är sålda också som ska iväg imorgon, tycker det är så bra att få bort saker istället för att slänga!
Det är absolut inge fel på sakerna, men det är så onödigt när dom inte används!


Hur som helst ska jag sedan sätta mig och läsa på lite domarpapper inför imorgon, och sedan ska jag ut på Cape och börja förbereda inför imorgon.
Hoppas bara på att Maria kommer hem snart så vi kan åka ut tillsammans, det blir så mycket lättare då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0