En dag i sänder

Åhh vad ni ska vara sura på mig nu!

En hel dag har gått och inte en enda uppdatering, problemet är att jag är sjukt, då tänker väl ni - ja men då kan du ju uppdatera DUBBELT så mycket, men nej, vårat internet är inte som alla andras internet...

Så trots en massa kämpande med internet så har jag legat på latsidan med att uppdatera.
Dock har jag vunnit ett schabrak på tradera som jag ska visa er sen i lita annorlunda färg, men det är ju kul!

Roligt är det även att några faktiskt tog sig tid och skrev en kommentar till inlägget här nedanför, lite idéer fick jag, och har lite på gång själv också!

Vi får se om jag når någon framgång snart, med internet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0