Det tar död på mig

Alltså vårat jäkla internet.
Man får sitta och plågas minst fram till klockan 23.00 innan det fungerar någolunda, och då vill man ju sova!!
Sitter just nu och jäkla med videofy, eftersom jag har lyckats fixa en av filmerna iaf, ett jäkla jobb blev det med dom eftersom jag först måsta spara dom en gång för dom är så stora, och sedan sitta och lägga in texten och det.
Och nu vill inte videofy lägga upp dom för det är fel på våran internetuppkoppling - lovely!

Hur som helst, återkommer imorgon med att svara på nån fråga och lite sånt, troligtvis drar jag igång en frågestund imorgon!
Bättre uppdatering imorgon helt enkelt. Kommer dock snart med ett inlägg om dagens ridpass!


Asbra mobilbild!!!!
Men Bosse fixade en superfin frilla åt er igår och sa; Lägg ut det här på min blogg matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0