Det går som smort!

Åååh hemmaaaaa!

Shit vilken kväll, inte att den har varit tråkigt eller nått, men jobbig som attan när man är förkyld!
Åkte ut till Cape vid 7 och började med att rida Stellan på plan, andra gången jag satt på honom och han var riktigt fin, frustade och verkade avslappnad i alla gångarter.
Han är lite svår med att han bara drar in nosen och sedan vill han inte riktigt ta stöd i höger tygel, så jag red hela tiden innanför spåret så att han inte skulle få ta stöd av staketet.

Supertrött var jag dock när jag när jag skulle rida Bosse, så jag slängde på honom hacket och red honom barbacka. Testade gasen, bromsen och sidförande sedan var jag klar och red max 20min.
Red dock i lite mer "hopptänk" så han fick vara lite högre i formen och galoppera på rätt så bra.
Han verkade dock nöjd med det!

Sedan har jag smort och packat och fixat och donat och TUSAN vad snygga vi kommer att vara imorgon!
Synd att jag inte har någon kamera, annars så!



Nöjd Bosse efter ridtur ;)


Mighty Pooper hade visst var i farten idag.
Hoppas ni ser skillanden på vad som är före och efter...

annars får ni stryk...

Kommentarer
Postat av: Asbjornsigrun

NICE SITE WELL DONE

2011-11-25 @ 16:04:30
URL: http://asbjornsigrun.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0