Det är allt vi har

Igår hände det två häsolyckor i Ö-vik.
I våran lilla stad.

Den ena slutade olyckligt, och den andra slutade lyckligt för kvällen, men vi vet inte hur det ser ut när allt är klart.

Det är i såna här stunden man inser hur viktig hästarna är för en, vare sig det är ens egen häst eller någon annans häst, så ger man verkligen allt för att dom.
Man bryr sig om varje individ och inte vems häst det är, och man gör verkligen allt som man hade velat att folk gjorde för en själv om man var i samma situation.


Jag vet själv inte hur jag kunde vara så lugn, för hade det varit min egen häst hade jag nog dött.
Han betyder verkligen mer än allt för mig


Du är det bästa jag har i livet♥


Kommentarer
Postat av: Annie

NÄR KOMMER DERAS RIDHUS?!!!!!!!!!!!!! :o

Jag som tyckt att ridplanen på solänget varit lyx :(

2011-02-14 @ 20:25:02
URL: http://jacobssona.blogg.se/
Postat av: Johanna - Foto, design & inspiration

Det är jobbigt med sånna saker. Man mår riktigt såligt över det. Min foderhäst bröt ryggen i våras och vi fick ta bort henne. Det är det värsta jag någonsin har varit med om. Hon var något av det bästa som någonsin har hänt mig <3 En bästa kompis som jag litade på till hundra procent och allt var där när jag behövde henne. Hon gjorde att jag utvecklade oerhört mycket som person också...

2011-02-14 @ 23:10:52
URL: http://stonepath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0