Bra start

Bra start på den här veckan!
Brukar inte gilla måndagar, men den här känns faktiskt helt okej!

Började morgonen med att åka ner till PG Hälsa och Idrott och fixa till ryggen, var 2cm sne - inte konstigt att det känns så knepigt med stigbyglarna, "Hur ojämna ben kan man ha?" har jag tänkt, men nu är det förhoppningsvis fixat.
Ska tillbaka nästa måndag på en ny behandling.

Sedan är jag just nu på jobbet men har lunch, kommer faktiskt inte kunna uppdatera så mycket idag då jag inte har ett enda tidsinställt inlägg förberätt.

Idag ska nog Bosse få vila, eller egentligen har jag tänkt att ge mig ut på en lång skrittur, det blir nog kanon!
Funderar dessutom på att låta Peter komma ut och massera honom, han gillar det verkligen inte, men det kanske kan vara bra ändå. :)



Vad tycker ni om naprapater?

Kommentarer
Postat av: Fluffy

har aldrig vart hos en naprapat ;o

men vad bra att du får det fixat (:

2011-02-28 @ 14:52:04
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0