Är less på det här...

Har fått 10kommentarer bara idag, tjoho puss på er, sen att typ 4st var reklam haha, men det skiter vi i!

Hur som heeeelst, så är vårat internet cepe idag som vanligt, så kommer antagligen svara på frågorna imorgon.
Är så otroligt less på det här, eftersom internet aldrig fungerar mellan dom normala tidpunkterna och Telia inte kan hjälpa oss...



Idag åkte vi som sagt till ridskolan igen, kändes lite taskigt eftersom han stod och halvsov i solen när vi kom, men han gick glatt på transporten.
När vi red fram så fick Maria först rida honom och sedan red jag och Maria höll lektion för mig och Lisa.
Hästarna var riktigt fina idag, trots att dom var trötta sen gårdagens hoppning.
Idag filmade vi lite mer, så ska försöka koppla ihop den gamla datorn imorgon och lägga in filmerna!

Det vi tränade på idag var att vågra rida på i ett friskt tempo och sedan samla ihop dom, och verkligen tänja på gränserna, han var riktigt fin!
Sedan red vi sluta in på kvartslinjen och fick sedan välja mellan att rida öppna på kvartslinjen, eller öka traven.
Hade lite problem med det eftersom jag ville kräva mer än vad jag behövde, men han blev riktigt fin efter ett tag.

Vi avslutade med förvändgalopp i tre bågar över medellinjen och även där var han en klocka.
Tror han kommer vara en mör häst imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0