5 saker ni inte visst om mig

(vissa vet väl dom men)

1. När jag var 9 månader så hade jag lugninflamation när vi var i USA, idag får jag alltid världens rethosta som verkligen river i lugnorna varje gång jag är förkyld.

2. Jag har en stor fobi för fötter och klarar knappt av mina egna. Kan inte ha folks fötter i knäet eller i närheten av mig.

3. Jag är en sån person som verkligen överanalyserar saker och tar allt personligt. Ibland kan jag ångra något jag sagt i flera veckor men vägrar prata om det.

4. Jag är egentligen inte osocial mot mina kompisar, jag får bara världens prestationsångest när jag umgås med någon att det inte ska vara tillräckligt roligt.

5. Jag skäms varje dag över hur jag ser ut.



Uuuuch :(

Kommentarer
Postat av: Annie

Malin!

Du ska veta att jag har dig som min stora idol när det gäller ridning. Jag AVGUDAR din sits, din känsla och hur du är som person! Och om jag varit liiiiite längre hade jag kidnappat din häst.. 8)



Alla tvivlar vi på hur vi ser ut, vad vi gör och allt allt allt där emellan- men du är speciell och du kommer alltid vara en av de personerna jag ser upp till!



Så, det borde räcka för att göra din dag lite bättre, ses imorgon :)

I

2011-02-26 @ 21:15:08
URL: http://jacobssona.blogg.se/
Postat av: Lovis :)

Hörre du fröken Nordin! Var stolt lver dig själv och över hur du ser ut ! DU är unik, det får du inte se förbi!



KRAM från Lovis !

2011-03-01 @ 11:19:03
URL: http://lovisafotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0