Vännäs RF Julshow 2011

Har redan skrivit om min och Bosse medverkan i deras julshow, hur det nu kommer sig, är att det var Maria och en tjej som heter Jessika som hade ansvar för showen och Maria frågade om jag ville vara med!

Zandra hjälpte mig att göra en jättefin och stor hatt som jag hade utanpå hjälmen, och sedan målade jag mig grön i ansiktet eftersom jag skulle vara Benjamin Syrsa.
Bosse fick ha glittrig pannlugg, glitterknoppar och glitter i svansen!

Vi red till "Ser du stjärnan i det blå" och hade en stor blå strålkastare på oss, har ingen aning om hur det såg ut, men hoppas ju det blev bra! :)

Bosse var förövrigt GALEN, som han alltid är vid shower, men vi skulle rida fram i stora ridhuset eftersom dom hade visning i det nya, så det var en massa hästar, musik och publik då vi skulle rida fram, så han studdsade, stegrade, kastade sig och var som han allmänt brukar vara vid show, så trodde faktiskt jag skulle åka av på själva showen, men gjorde ju som tur var inte det!

Han var också med på slutet lite i en grej som dom gjorde på maskeradhoppningen, dom skulle lura en person att hon skulle rida honom, det blev lite rörigt så ingen förstod själva grejen, men han var inne i ridhuset och stegrade och var galen medans jag stod på backen och försökte hålla mig ur vägen hehe...
Resten av showen var faktiskt jättebra tycker jag!
Luciatåget var hur gulligt som helst, och personalspexet var superroligt!
Jag såg inte så mycket av det, men det jag såg var riktigt bra, och det är bra att jag kan ta med idéer ifrån deras show, samma som Maria gjort från ÖOR's när hon satte ihop temat för Vännäs show!

Snygg med strålkastare, Piff och Puff på väg ut 


Världens sötaste pepparkakshäst!

Såklart fina Bosse i glitterluggen


Extremt dålig bild på luciatåget


Hatten Zandra gjorde åt mig, fast den fick ett fint beige "band" runt sig också!



Personalspexet
Ett dressyrnummer

Kommentarer
Postat av: felicia

Va söta bilder, vi ska ha luciashow i vårat stall nästa helg! :)

Måste ge er beröm för er blogg, super fint gjord!:D

kram

2011-12-05 @ 16:27:59
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0