Mycket att göra

Denna sköna dag har mycket att erbjuda, dock inte så mycket energi.
Imorgon åker jag till Vännäs efter föreläsningen och sedan på fredag åker jag hem till Övik för jul!

Innan dess så måste jag slå in julklappar, städa och packa, känns väldigt jobbigt just nu, fast det är klapparna som står högst på prion nu.
Måste dessutom kliva upp tidigt imorgon för att åka och handla en sista julklapp...

Ikväll har jag varit och sagt hejdå till Zandra iaf som har åkt hem för jul nu, även Marie har jag sagt adjö till som jag inte kommer se på vääääldigt länge då hon drar till Asien efter jul!

Well well, åter till livet, hoppas ni har en bra kväll!
image description
Skönaste bilden

Kommentarer
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Hej. Jag har en tävling i min blogg, vinn ristrumpor eller en buff. Var gärna med! :)

2011-12-15 @ 09:58:28
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0