Less is not more


Iallafall inte när det kommer till reflexer, dock skulle jag vilja ha ett par reflex-boots också!
Red ut på världens finaste pålle idag och pälsade på oss alla reflexer jag kunde hitta. På hjälmen hade jag reflex, pannlampa framåt, och en pannlampa bakåt som lyste rött, mycket praktiskt så bilarna vet vad som är fram och bak ;)

Dock behövde jag bara passera en väg och inget mer, men det är en stor väg, så det kör mycket bilar där.
Hittade iaf en sandväg jag kunde rida på så trava och galoppera lite där det inte var så hårt, det var så himla kolsvart så jag såg nästan ingenting, så jag tror det gick ganska fort när vi galopperade, jag såg ju faktiskt inte hur fort det gick haha, men han var snäll och pigg idag, var nog bra för hans huvud att vara med på luciashowen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0