Intressant inlägg

Hmm.. Var på stan idag med kussen, uppgiften var att hitta skor och nyårkläder, men är besviken på båda plan.
Hade presentkort på både Cubus och Dinsko/skopunkten, kläder hittade jag inget alls och skor köpte jag på stadium, och dessutom ett par som jag redan har haft. Blev så less så orkade egentligen inte, men hade inget val då mina skor var helt söndertrasade haha!
Köpte däremot lite növändiga saker, som sminkborttagning, hårsnoddar och sånt tråkigt, samt GTA IV till mitt xbox och mitt i all ilska över att inte hitta kläder så gick jag och tåg ett hål till i örat, hmm ja impulsivt.

Har ingen sladd till mobil så jag kan visa det jag köpt, men det är ju ändå inte nå intressant..
Var och åt thai till middag för att muntra upp oss, och det blir det även till lunch imorrn då familjen skulle dit haha :)
And btw.. NÅGON SOM KÖR PÅ NYÅR? 8)
Sorry för ett helt hästlöst inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0