Duktig brutta

Åkte ut som stallet och ställde mig och mockade, tyckte det gick ovanligt lätt... När jag var klar så skulle jag fixa maten, redan fixad.. hmm..

Haha, ringde Suss och då hade Alex redan varit där och ridit, men jag kunde rida en gång till.
Hade redan bestämt mig för att hoppa, så byggde upp en linje med båge, in på medellinjen och sedan hinder med ca 17m, ett till höger och ett till vänster.
Red inte så länge, utan ca 30-40min så blev ganska intensivt.

Hon var jättefin när jag värmde upp och började hoppa fram, och sedan blev det lite blanad med sprången, för ibland drog hon iväg, ibland dog hon av och ibland väntade hon bara fint på hindrerna.
Sista gånger var hon dock jättefin, så ska ta och löshoppa henne senare i veckan.

Hoppade 60cm som högst, så tänkte att hon skulle få ta i lite underlöshoppningen, också vill jag se vad hon väljer för taktik när det inte sitter någon ryttare på ryggen.

Sedan blir det till att jobba lite mer med henne nästa vecka och sen åker jag upp till Umeå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0