Bra start på dagen

Klev upp vid 9 imorse och for ut till Bosse. Trots att jag bara hade sovit i 4h så kändes det väldigt skönt när jag väl kom ut till stallet.

Bosse och jag tog oss bara en skrittur efter vägen i 30min, men han pinnade på rätt bra (åtminstone hemåt) så han skrittade igen ordentligt i kroppen, det är dock lite jobbigt att han har blivit så fjantig och kan slänga sig för saker som inte egentligen finns haha, men det finns inget bättre än en härlig skrittur med världens bästa isbjörnshäst! :D
Nu ska jag åka hem till övik, får bli Vännäs igen när jag fått pengar.


Kommentarer
Postat av: Sandra & Evelina

Hej!

Nu har vi en tävling på bloggen om en gästbloggning!

Klicka här för att läsa mer:

http://ponnygalnaa.blogg.se/2011/december/lucka-3-tavling.html#comment



Tävlingen avslutas imorgon kväll! Alltså den 17 dec.

2011-12-16 @ 19:44:02
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0