Vad jag gjorde i torsdag

Sa ju faktiskt aldrig vad jag gjorde förra veckan när jag drog iväg på en roadtrip.

Pratade med Britta på onsdagen och helt plötsligt så hade vi gjort upp en superbra plan, så på torsdag åkte jag upp till Piteå, dock hann jag bara till strömsknallen då biljäveln gick sönder, men kunde åka tillbaka, byta bil och ta mig iväg iaf.
Vid 22tiden var jag uppe i Pite, och mötte upp Britta, drog till Julles lägenhet och chillade där tills hon kom hem.
Vi såg på film, dampade lite till youtube och tillslut somnade jag och Julia vid 3 tiden, Britta hade somnant långt där innan...

På fredagen klev vi upp rätt tidigt för att hinna med allt, var nere i Övik vid 3 och jag red då Divan, och sedan drog vi på fest på kvällen.
Brittas syrra fyllde år och eftersom det var hemligt att Britta kom ner så blev det verkligen en överraskning :)


Britta ville inte synas när vi körde genom stan - HAHA

Kommentarer
Postat av: stella

Sv; eh... hon är bra ibland men är typ mes, hehe :D

2011-08-30 @ 14:59:03
URL: http://dufina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0