Tillbaka till verkligheten

Då var snart även den här helgen slut.

I fredags hängde jag med Emma, Martin och Patrik. Vi körde lite bil, spelade lite spel och umgicks bara helt enkelt.
Igår var det fest hos Britta, och idag har jag så sjukt ont i nacken att jag håller på att dö.

Ibland får man den smarta idén om att headbanga, dock så vet man redan innan man gör det att man kommer få ångra sig bittert sen.
En klassfest för nått år sedan hade jag ont i nacken en vecka efter...

Red ju även som sagt Bruno igår i regnet, men det gick verkligen inte bra.
Tyglarna blev så hala att jag kunde inte hålla i dom, och sedan var han bara allmänt ovillig.
Vädligt fin i skritten, men hittade ingenting i traven eller galoppen, utan han bara sprang och jag kunde inte ens göra något förhållning, för då drog han bara upp skallen haha, men kul var det att sitta till häst igen iaf, får se om det blir något mer i veckan :)


Såhär glad var han dock när han kunde springa runt och göra som han ville ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0