Kvällsrykt

Ikväll var jag och Maria ut och fixade lite mer med hästarna, dom ska börja sova inne nu, då det har börjat bli kallre på nätterna, men också för att dom ska hinna vila upp sig inför tävlingen i helgen.

Bosse hade såklart lyckats göra sig till en riktig lermonster, så dom fick sig varsinn ordentlig genomgång med borstarna också.

Imorgon ska jag hoppträna för Maria!
Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det kommer vara ganska avgörande för hur jag gör med SURF tävlingen, är anmäld till 105 och 115, men har inte hoppat ordentligt sedan Hästivalen, och kommer nog inte hinna göra det något mer innan tävlingen heller, så i dagsläge känns det inte så smart, men vi får se!



Kommentarer
Postat av: vicky

SV; Tack för tipset, det måste jag prova! :D

2011-08-16 @ 00:09:56
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0