Home sweet home

Nu har man landat hemma hos mamma igen!
Sjukt lång dag har det varit då den började redan halv 8.

For ut och kollade på tävlingen, sin sagt så är ju inte 90cm det mest intressant att kolla på, då menar jag inte att ryttarna eller hästarna är dåliga, utan att det är tråkig när det inte är någon omhoppning att kolla på.
Dom flesta som rider den här höjden har ju precis köpt sin häst, har en unghäst eller håller på att övertala hästen att hoppning är kul haha ;)

Sen kände jag typ inga som var med heller förutom Linn och Elin, så det gör ju inte det hela så mycket roligare.
Dock gjorde dom fina ritter båda två enligt mig :)


Sedan åkte vi ut och packade och gjorde iordning hästarna och drog iväg.
När vi väl kom fram till Ö-vik hann jag bara tömköra Bosse (han var sååå fin!) innan jag skulle hjälpa till med att bygga dressyrbanan.

När jag var klar med det fick jag åka med Bosse till Cape och duscha honom där då det var världens längsta kö till duschspiltan på ridskolan och sedan gjorde jag kväll och allt åt hästarna där ute.
Så strax efter 9 var vi hemma igen - skönt!

Ska plugga lite program nu, sen sängen!
Håll tummarna för oss imorgon, dom har ändrat starttiderna nu iaf så startar 09.30 och 10.31!


Foto: Pernilla Larsson

Kommentarer
Postat av: Borgis

Du glömde skriva att du träffade mig...

2011-08-20 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0