Godnatt

Nu är det dags att släcka lampan, har nämligen fått för mig att jag ska fara ut och titta på tävlingen här imorgon, istället för att ta en sovmorgon...
Vet inte riktigt vad som flög i en, men roligt att se ekipage man känner igen.
Dock är inte 90 kanske det mest spännande att se på, roligare när dom kommer upp mot 120-130, och allra roligast är ju att se riktigt stora klasser som jag har fått göra när jag varit ute med Maggan och Jennie!

Hur som helst, vi var ut och nattade hästarna för nån timme sen, passade på att smörja och packa lite.
Kommer ångra mig imorgon att jag inte hoppar en dag här uppe i Vännäs, men har inget pass eller tävlingskläder med mig och tur är väl det! ;)

Man ska hålla sig till sin plan har jag lärt mig!


Foto: Pernilla Larsson
Fast hoppa är ju roligare än dressyr...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sluta glömma! :(

2011-08-19 @ 04:46:30
URL: http://horseinspiration.blogg.se/
Postat av: Alva

sjukt fin bild ! :)

2011-08-19 @ 15:04:26
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0