Duktig hopphäst!

Sådärja, hemma efter en härlig dag!

Drog först ut på Solänget vid 11 och körde ponnytrav tillsammans med dom andra från Järven.
Det var 2st heat och dom 4 bästa i dom fick köra en final.
I första loppen körde jag Fredde och kom fyra, så fick även köra final. Då hade jag en B-ponny som hetter Sophie, väldigt fin och vi kom fyra i det loppet också :)

Dock var det ju en hel del fusk då dom flesta andra ponnierna galopperade haha, men det var himla kul ändå ;)

Sedan drog jag över till ridskolan och hjälpte Lollo att hoppa Bruno, och när sedan hjälpte hon mig hoppa Divan.
Divan var jättefin idag, lugn och fin under uppvärmningen, var lite het från början på småhindrerna, men sedan när vi hoppade bana var hon toppen!
Hoppade bana på 80-90cm och sedan hoppade vi ett enkel hinder upp till 1m, vilket är det högsta hon har hoppat.
Hon blev lite hetare då, men var verkligen superduktig och kvick i benen!

Har inte hoppat henne sedan hemmatävlingen, men ändå så är hon så himla fin nu och vet exakt vad hon ska göra!


Foto: Pernilla Larsson
Finaste tjejen! Måste nog hitta någon tävling till henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0