Dagens i-landsproblem

Är fortfarande helt besatt i detta träns från Hööks, men Maria vägrar ha det som dressyrträns och anser att vi inte behöver några fler träns... DOCK har jag kommit på att jag ska göra mig av med hans vanliga hoppträns, för att kunna ta hans för närvarande tävlingsträns och ha till vardag, och då ha detta träns till tävling.. 
Visst låter min plan supersmart?

Dock är det ett vardagsträns till dressyren som han är i mest akut behov ut av, Maria verkar tyvärr då inte vara en lika stor shopaholic som jag är... :(



Kommentarer
Postat av: mickis

Haha vilka problem du har ;) funderar på att köpa de där och ha de i vardan och ha det äkta på tävling ;) hur låter min ide? ;)

2011-08-10 @ 20:49:37
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: stella

hehe jag har redan köpt det, hoppas det är bra bara......

2011-08-14 @ 12:37:05
URL: http://dufina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0