Dagen

Idag fick jag en skön sovmorgon, innan Maria kom hem, vi åt lunch och åkte ut till stallet.
Bosse hade en vilodag idag, men inte Erik, så medans Maria red ut med honom, så mockade jag åt Bosse, borstade och friserade honom.
Helst hade jag velat raka honom innan helgen, men orkar faktiskt inte bråka, då det är det vi mest gjort på slutet när jag klippt honom haha!
Fixade iaf manen, kronranden, nacken, öronen, pannluggen och svansen. Ska ta hovskägget imorgon :)

Sedan när Maria kom tillbaka så mockade jag åt Erik medans hon friserade honom.
Därefter började hon packa och smörja åt Erik, medans jag fick något infall om att städa transporten helt invändit, onödiga bilder på det kommer i ett annat inlägg.

Nu är både två svintrötta av någon anledning och jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu utan problem...


Maria och Erik efter ridturen


Efter långt tålamod lyckades jag få en bild på Bosse med öronen framåt


Ofriserat till vänster och friserat till höger - Maria snyggar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0