Då har man handlat

Ja, äntligen fick man en orsak till att duscha och kleta på lite mascara.
In till Umeå åkte vi och Ica Maxi stod på schemat, det skulle storhandlas.
Var först fett pepp, men tappade sen intresse för det tog så lång tid.

Jag kan inte beskriva hur långtråkigt jag har det här upp, där man inte känner någon och det inte finns något att göra förutom hästarna.

På affären hade jag iaf en 10min diskussion med Maria om vilken halsband deras katt Nala skulle ha.
Jag fick tillslut ge upp, annars skulle vi fortfarande stått där.

Sedan var det roligt att dom fick avstämning också med deras självscanning, okej, kul är det väl egentligen inte, men det tycker jag bara för att..

Nä nu vet jag inte ens vad jag skriver om..

Kommentarer
Postat av: vicky

SV: Okej :)

2011-08-17 @ 12:58:44
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0