1år

Augusti 2010
Bosse flyttade ut till Cape, fortfarande halt, med en traktspricka vi inte kunde göra något åt.
Tiden gick till att mysa och ha roligt och att skritta...

September 2010
Vi fortsatte med det vi var bäst på.. att skritta. Traksprickan höll i sig och livet sög lite.
Tur att jag hade börjat jobba och hade en lön att köpa nya saker för..

Oktober 2010
Bloggen flyttade till webben 7.
Bosse blev FRISK och vi kunde äntligen trava. Vi hoppade i slutet av oktober för första gången på 6månader!

November 2010
Tråkig månad som bara gick ut på att bygga upp hela hästen igen.
Vi åkte iaf till ridskolan och hoppade någon enstaka gång.

December 2010
Bosse blev äntligen fin i hovarna igen och traktsprickan var borta för den här gången.
Red första ordentliga träning för Camilla. Välbehövlig var den verkligen!

Januari 2011
Firade 3år med världens finaste häst.
Första tävlingen på 8månader, i dressyr! En första plats och en andra plats blev resultatet.

Februari 2011
Första hopptävlingen, 90+100, skön känsla men missade att gå i mål, blev mobbad för det i en evighet!
Red roliga träningar för Maria tillsammans med Lisa och Fille.

Mars 2011
Bosse sträckte sig i hagen och det blev ytterligare vila.
Livet var rätt dåligt då självförtroendet var på noll.

April 2011
Vi hade faktiskt debut i våran första dressyrtävling på borta plan uppe i Vännäs.
Det kändes mest som stolpe ut hela helgen, men i sista klassen knep vi en 3:e placering.
Jag la ner väldigt mycket tid på dressyren, som jag nu i efterhand önskar jag hade fortsatt med.

Maj 2011
Första borta tävlingen i hoppning för året.
Dessutom första gången jag åkte utan Mamma eller Maria. Kära Lollo följde dock med.
En helt okej första tävling för säsongen, åkte därifrån med lite högre självkänsla.

Juni 2011
Kramfors var på schemat, det gav blandat resultat.
Gjorde dock om min plan, och stod inte fast vid den.
Men red våran tredje 120 någonsin, utgick dock då han verkade så trött.
Åkte sedan till Vännäs där självförtroender verkligen sög då jag drattade av i 120. Gick dock ner i klasserna och läxade upp mig själv med att lyssna på min egen känsla och inte andras ord.

Juli 2011
Vi gjorde världens bästa rundor på hästivalen.
Hoppade terräng för första gången tillsammans och bodde på Ulvön.
Avslutade på topp och det är jag så glad för.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men sluta, blir ju tårögd av allt :'(

2011-08-01 @ 20:17:15
URL: http://horseinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0