Vad tyst jag är

Hmm, vad ska man kunna bjuda på den här dagen då?
Sitter och tittar ut genom fönstret och är fett taggad på allt idag faktiskt, trots att jag är lite småtrött så längtar jag träningen ikväll, och sitter och längtar till Vännäs tävlingen nu när jag har betalat in allting. 830kr gick hela kalaset på. Tre klasser och en spilta. 
Det är nog det jag är gladast för, att hästen kan stå i spilta och trivas där.

Har typ lust att jag packlista redan nu, men jag kanske måste lugna ner mig lite, det är ju trots allt 3 veckor dit haha.

Nä lite nytta på det här så - vi hörs!


Betalade förresten mitt schabrak igår, så då kommer det att 
matcha den här huvan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0