Natten gud glömde

Alltså fy faaaaaaaaaaan, vilken natt vi hade i torsdags!

Jag och Jennie sov själva i lastbilen och gick och la oss runt 00-tiden. 
Vid 2-3 tiden klev Jennie upp för att sänka värmen och nämnde då något om att det luktade illa och vi började fundera på om det kunde vara batterierna, men tänkte inte mer på det.

Klockan fyra vaknade jag av att det luktade SATAN i lastbilen och jag höll på att kräkas, väkte Jennie i typ panik över hur mycket det luktade och sprang till dörren för att kunna andas.
Som jag beskrev det så luktade det som att det var en död människa som hade blivit pissad på och sedan värmts upp, eller väldigt ruttna ägg. VIDRIGT var det iaf!

Vi hade inget val förutom att fortsätta sova, dock vaknade jag både klockan 5 och 6 och hoppades på att vi skulle kliva upp någon gång - jag vaknade alltså av att det stank så illa.
Försökte lägga en tröja över ansiktet för att slippa lukten men det hjälpte inget.

När klockan väl ringde så flydde vi ut ur lastbilen i ren panik och hade kvällningar så fort vi var i närheten.
När vi hade pratade med några olika människor började vi inse att vi faktiskt hade legat i batterisyror och tydligen är det så giftig att det faktiskt kan leda till döden. Det är inte konstigt att kroppen reagerade som den gjorde och vi kände att vi ville spy.

Dock kunde dom komma och laga det och vi kunde sova resterande natter utan att vilja spy ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0